Ondertussen klussen we nog ieder weekend braaf door. Trotseren de kou en de sneeuw. Ooit komen we er wel in ons tentje dat zelfs stormproof is!
de bovenrand waar veel tijd in zit in smerige staat

maken we schoon en slaan we om

taaadaaaaa

wat laswerk en plamuur en straks een laagje verf en t ziet er beeldig uit

op de dikke middenbalk maar eens begonnen met elektrodelassen aangezien dit allemaal 4mm dik materiaal is

de originele westfaliaplaat uit de CU past prima!

Dan dit plekje nog.. pffff lekker lassen waar de benzineleidingen achter lopen. Kortom: 1 persoon last de ander blaast de vlammen uit om de 5 seconden.

Dan gaat er natuurlijk achter een dikke plaat in

Welke we nog afwerken aan de boven en onderkant als de bus helemaal gespoten is

meer roest!!! woohoo, begin het bijna leuk te vinden

Maar niets is bestand tegen de slijptol en een mooi nieuw plaatje

klaar:

wat hoor ik daar?? wil de linker kant ook??

nou OK dan:

en als je dan toch in de buurt bent:

Voor de kenners: daar zat het gaspedaal :p, ondertussen zit er een compleet nieuwe plaat in.

En zo zitten we er dan bij. Ondertussen hebben we een goede gaskachel gekocht die ons warm houdt

terwijl het buiten sneeuwt

En als je dan terug naar Delft rijdt kom je soms juweeltjes tegen. Een CU of CT met nieuw nummerboord en een staat waar ik van ga kwijlen. Ik heb heftig gezwaaid en mn duim opgestoken op de A13, één van de mooiere T3tjes op de nederlandse wegen. Heb er met plezier 15 min achter gereden

aankomend weekend: schuren!!!! schuren en nog meer schuren en oja mn zandstraalsetje uitproberen op de naden! We hebben besloten toch de bus compleet te laten spuiten. Met dit weer is het gewoon niet te doen in een tent. Of iemand moet ergens in Zeeland nog een lege schuur hebben met 220V, dan maken wij daar graag gebruik van. Tot wederziens!
Mvg
Tijmen en Anne