Je moet systemen nemen zo als ze zijn en in het licht van die tijd houden, en dan was en is het inpuitsyteem zoals Steven die nu nog in gebruik heeft, gewoon beter dan een carburateur.RoonT3 schreef: ↑29 jul 2018 11:15 De natte droom van een WBX is dan wel de niet zo efficiënte inspuiting. Hoewel die waarschijnlijk over een bredere bandwijdte een beter mengsel geeft dan bij een carburateur. Die gowesty ombouw maakt denk ik een nog zuinigere rijstijl mogelijk. Mijn verbruik liegt er niet om. Ik ben ook de laatste die zal zeggen zuinig te rijden. Dat merk ik enkel op de langere ritten en tegenwoordig met cruisecontrol en de verbruiksmeter in de stationwagen.
Vergeet niet dat dit ook de eerste prille inspuit systemen zijn van Bosch, en in de loop der jaren is het geheel techniesch sterk verbeterd.
Idd verwacht ik ook dat het systeem van GoWesty echt beter en veel fijner werkt, lees de computer is veel beter uitgerust en de software is geheel geschreven en aangepast voor de WBX.
Reken er maar op dat dit mooi werkt.
Theo